wtorek, 17 grudnia 2013

Ostatni post...

Oczywiście jak zwykle piszę ostatnia post xD
Tym razem śnieżny :)
Tak więc przyszedł do nas Ksawery, nawiał śniegu i za dwa dni się zmył!
Co za wredoctwo...
No cóż...
Ale przynajmniej narobiłam się zdjęć, bo widoki były wspaniałe!
Jeśli kiedyś będzie mi się chciało (a wątpię w to) to powstawiam :)

Tym razem jak zwykle opóźniona notka
Ostatni post prawie miesiąc temu. Ja - normalka :D
Jeśli się uda i zachce (wierzcie w moje chęci) to będą jeszcze dwie noty w tym roku :)
Jednak będzie na 100%

Ale dobra, bo ja znów schodzę z tematu: ostatnio miałam małe problemy z Franią. Pochorowało mi się biedaczysko...
Na szczęście już coraz lepiej :)

2 listopada Frańciszka obchodziła swoje 2 urodzinki :)
Jednak przed Frańkowymi urodzinami odbyło się święto Wszystkich Świętych.

Jak zwykle wieczorem udałam się na cmentarz i napotkało mnie tysiące pięknych zniczy. Widok niesamowity!







Cieszę się, bo udało mi się za pomocą światła wyczynić dwa małe cuda :) Udało mi się "wykropkować" znicze no i efekt podpalenia...

Za to kilka dni później w stercie poduszek przeprowadziłyśmy sobie sesję zdjęciową... Kora była z niej bardzo zadowolona!









Oczywiście prezencik dla Korneli również mam w zanadrzu na święta :)
Paczuszka powinna przyjść w piątek :)

No to czekamy!


Pozdrawiamy!

5 komentarzy:

  1. Ja dziś też zrobiłam zdjęcie łapek moich psiaków :) , piękne foty, jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operuję sprzętem Nikon D3100 18-55mm 3.5-5.6G

      Usuń
  2. Hah, zdjęcia łapek najlepsze :D
    Śliczne fotki :3
    Wesołych świąyt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne foteczki <3
    Psiak słodki =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)