sobota, 21 czerwca 2014

Wielki powrót agility!!!

A więc jak u góry - agility znów powróciło do naszego życia ;)
Ostatnio przeżywałyśmy mały kryzys związany z ilością naszego genialnego agillitowego sprzętu, ale wiara w ten sport powróciła mi... dzięki Biedronce :P

A więc ostatnio zakupione zostały następujące przeszkody:
- tunel [x2]
- opona

Dzięki temu w sumie mam teraz już 4 przeszkody, a agi wydaje się być dla obu stron o wiele ciekawsze ;D

Ale nie będę przynudzać - macie fotki ;D



photo by J.Cieślak
------------------------------------------



moje  :)
-----------------------------------------------

A przy okazji Kornela chciałaby się pochwalić swoją stroną facebookową ;D

Fanpage Kora

 
 Na początku przyszłego tygodnia możecie oczekiwać klejnej porcji agitowych fotek ;D
Pozdrawiamy!!!



5 komentarzy:

  1. Widać że dobrze Wam idzie :)
    Ja żałuję że zmarkowałam okazję i w Biedronce kupiłam tylko piłkę na taśmie i przeszkody będę musiała sama budować :/
    Biedna Kora, życzę jej zdrówka. A na fanpage na pewno wejdziemy :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :)
      Wbrew pozorom w takich sieciówkach jest dużo i często są takie oferty, więc może Ci się uda gdzieś kupić przeszkody dla Daisy, choć jakiegoś większego skakania w jej przypadku bym nie polecała :)

      Usuń
    2. Na pewno nie będą to wyższe przeszkody, ale z 20 cm by chyba dała radę :) Zauważyłam że ładnie skacze przez wyższe progi, czasem jak coś leży na ziemi to też przeskoczy (nawet nie muszę jej kazać, wystarczy że ja przeskoczę to ona za mną) więc jakieś tam predyspozycje ma :P

      Usuń
  2. Super! Ja mam nadzieje rozkręcić, a raczej zacząć agility w sierpniu na działce ;P
    Fajne zdjęcia, choć patrząc obiektywnie Twoje im się bardziej podobają :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. My także na wakacje zaopatrzyliśmy się w kilka dodatkowych stacjonat, tylko że prosto od stolarza ;)
    Byłam w Biedronce, obczaiłam przeszkody, lecz były bardzo złej jakości...
    Wolałam zaoszczędzić i wydać pieniądze na profesjonalny sprzęt, który przyda nam się w przyszłości.

    Pozdrawiamy Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)