sobota, 25 maja 2013

Szkolenia

Szkolenie 

     Dziś (25.05.13r.) w szkole obok której mieszkam odbył się festyn. Niestety z powodu kiepskiej pogody odbył się, ale nie ze wszystkimi szczegółami. Na początku miała być żakinada (przemarsz wokół miasta uczniów szkoły przebranych za dzieci z różnych stron świata). Następnie pokazy artystyczne i pokaz tresury psów! Zapewne wiecie na co czekałam. Gdyby nie to w ogóle bym nie przychodziła ;)
     Ale jak już wspomniałam festyn się odbył tylko, że nie na dworze, a w sali gimnastycznej. Było świetnie! Żebyście nie myśleli, że jak żako tu piszę to o Was nie pamiętam: specjalnie dla Was potargałam się do szkoły z aparatem i mam dla Was filmiki oraz zdjęcia ze szkolenia psów! Może ciekawe, może nie, zależy od Waszej oceny :) 
     Na ten festyn przyjechał taki Pan, który prowadzi szkolenie psów (bardzo uznany) obok schroniska "Azorek" w Obornikach. Pieski, które występowały nie należą o tego Pana, który je tresował tylko mają po prostu swoich właścicieli, którzy udostępnili pieski do występu. Były cztery pieski: berneński pies pasterski, golden retriever, dogo the bordeaux i whippet. O tym, że będzie berneńczyk doskonale wiedziałam, jednak o pozostałych rasach nie. Czy były to pieski, czy suczki niestety nie wiem, ponieważ zaraz po występie pojechali. Wiem tylko, że goldenka była sunią o imieniu Sara.
     Uważam, że było bardzo miło i ciekawie. Szkoda tylko, że tak krótko i że była mała ilość piesków, bo tylko cztery. A teraz filmiki i zdjęcia:

a) zdjęcia:



 
 

 b) filmiki:

Niestety nie mogę dać rady wstawić u na bloga filmiku, więc tutaj macie adres:
  http://www.youtube.com/watch?v=3oIgJFNdH_w

Postaram się niedługo wgrać nowy filmik z drugiej części tresury ;)
To wszystko ;)
Pozdrawiam!



9 komentarzy:

  1. Świetny prezent na Dzień Dziecka :)Filmik i zdjęcia są bardzo fajne. To Ciebie słychać na początku filmu?
    Agata (Amaril)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku...
    Trudno mi stwierdzić, bo nie jestem u siebie na kompie, a na tym wysiadł głośnik... Możliwe, że ja ;)
    Napiszę Ci Aga, kiedy będę u siebie na kompie ;)
    Na tym gilmiku i tak nie jest tak źle, bo podczas kręcenia tego drugiego moje koleżanka mi cały czas nawijała, więc bardzo dużo j ą słychać ;)
    Spróbuję jutro (nie jutro mnie nie ma w domu (cały dzień), więc pojutrze), bo chciałam dzisiaj, ale żeby wstawić ten na YT (zwłaszcza, że to był mój pierwszy wstawiany tam filmik)ładował się godzinę... Może znasz jakieś inne miejsce, gdzie można wstawić film i będzie szybciej się ładować?
    No to do pojutrza ;)
    Pozdrawiam! Milena ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga: ta, to ja ;)
    Chciałam dodać jeszcze drugi filmik, ale niestety jego czes wgrywania się to 188 minut... A po trzech godzinych pokazał mi się, że jeszcze 30 minut, a po trzydziestu minutach nic się nie zmieniło...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny taki pokaz :D U nas w szkole na " Dniu Zdrowej Żywności " był też taki pokaz tresury :)
    Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za komentarz!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że u nas nie organizują czegoś takiego:(
    Na pewno było bardzo fajnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie, że urządzili takie coś :) U mnie w szkole tez był ostatnio podobny pokaz, tylko że przeprowadzałam go ja z Luną XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze!
    To moja pierwsza taka notka, którą skomentowały aż 4 osoby ;)
    I mam już jednego obserwowanego =) No i liczę, że obserwowanych będzie nam przybywać ;)
    Pozdrawiam!
    P.S. Już planuję kolejną notkę, tylko muszę dokończyć zakładkę o Korze =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)