wtorek, 14 maja 2013

Zdjęcia i zaproszenie na stronkę ;)

Na dziś ma głównie do zaprezentowania dla Was zdjęcia.
Ale od początku:
Jak każdy szanujący się człowiek pochwalę się czymś. Chwalenie niby jest grzechem, ale co tam ;) Kiedyś trzeba nagrzeszyć :D
Dnia 30 kwietnia 2013 roku zakupiłam... APARAT!
Zbierałam pieniądze na niego już od wigilii. W końcu po dość krótkim oczekiwaniu (plus minus 4 miesiące) zakupiłam go.
Zapewne nigdy nie odezwałaby się we mnie pasje fotografowania, gdyby nie (pewnie Was już tu zanudzę) Przyjaciel Pies. Gdy zaczęłam oglądać moją pierwszą gazetkę i natrafiłam na konkurs fotograficzny i fotowarsztaty od razu zaczęłam Korę ustawiać tak, aby móc dostać się do konkursu. Dziś już naokrągło chodzę wokół Kory i robię jej zdjęcia.


A na dziś jak już wspomniałam ma przygotowaną dla Was pierwszą partię zdjęć wykonanych mojim nowym aparatem.
Oto one:









I taka jeszcze mała informacja. W sumie nie ważna, ale niech będzie: zdjęcia te wstawione są przez imageshack. Przerzuciłam się na to, bo w google picasa od jakiegoś czasu nie chcą mnie się ładować zdjęcia...


Jeżeli chcecie zobaczyć więcej moich zdjęć zrobionych nowym aparatem zapraszam na mój profil klubowy "Przyjaciela Psa". Na moim klubowym blogu w najbliższym czasie wstawię większą ilość zdjęć niż znajduje się tutaj, ponieważ tu są problemy, a tam łatwo i szybciej niż tu dodaję zdjęcia.

Zapraszam serdecznie!!!

I jeżeli ktoś może zauważył zmieniłam sobie trochę oprawę graficzną. No i wreszcie udało mnie się ustawić możliwość obserwowania mojego bloga o co już mnie kilka osób prosiło. I myślę, że nie udało by mi się tego wszystkiego pozmieniać, gdyby nie niejaka Wiktoria i jej szalony ogar lub jak kto woli ogr :):):)


Pozdrawiamy!!!  


                                                                                              Forever Fan Dogs

1 komentarz:

  1. Piękne zdjątka i widać od razu, że masz nowy aparat, zdjęcia są bardziej ostre i lepszej jakości:)
    Pozdrawiam
    Kasia ( Molosyfanka2000 z pies.pl )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)