piątek, 30 sierpnia 2013

Lidbster Blog Award

Właśnie dostałam nominację do tej nagrody od Yuki, która prowadzi bloga Maja mój pies i przyjaciel.
Dziękuję Ci bardzo ;D
Całość polega na odpowiedzeniu na jedenaście pytań zadanych przez nominującego i zadanie 11 innych pytań dla dla tych, który ja nominuję, a na koniec podać listę 11 nominowanych blogów.
Proste, prawda? ;D
Więc oto pytania od Yuki:

1. jaka jest ulubiona zabawka twojego psa?
Węzełek, czyli szarpaczek ;D
2. ile twój pies ma lat?
W listopadzie skończy 6 :)
3. czy masz jeszcze jakies zwierzęta oprócz psa?
Tak, mam chińską chomiczkę pręgowaną Franię ;D
4. jakiej rasy jest twój pies?
Mieszanej, choć niejednokrotnie słyszałam, że to mudi lub rzadziej - cairn terrier 
5. skąd jest twój pies?
Od sąsiadów :)
6. czy twój pies ma stałe pory spacerów?
Niestety stałych pór spacerowych nie ma, ale spacerujemy :)
7. czy uprawiasz z psem jakiś sport?
Trenujemy agi, frisbee oraz rally-o, ale nic na serio ;)
8. masz psa podwórkowego czy domowego?
Podkołdrowego ;D
9.czytasz książki o psach?
Oczywiście :P
10. dlaczego założyłeś/ założyłaś bloga?
W sumie nie wiem ;D
11. twoja ulubiona grupa FCI?
TRZECIA!!!
Pytania:
1. Jakie masz zainteresowania?
2. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
3. Chat, czy mail?
4. Jak lubisz spędzać z psem czas?
5. Masz jakiś ukryty talent?
6. Co najbardziej lubisz porabiać w wolnym czasie?
7. Wariat z Ciebie, czy stoicki spokój?
8. Gdzie najczęściej spacerujesz?
9. Jeśli mógłbyś zmienić przeszłość co byś zrobiła? 
10. Jesteś zapisany na jakimś forum?
11. Skąd pomysł na zwierzaka?
 
Więc nominujemy!
Nominację do The Lidbster Blog Award otrzymują: 

Ok :) Teraz muszę jeszcze dać nominacje z drugiego bloga, bo na drugim też mam :P

To ostatnia notka wakacyjna.
Postaram się niedługo coś jeszcze napisać ;D

Pozdrawiamy!



 AKTUALIZACJA!!! 
Przed chwilą zauważyłam, że dostałam kolejną nominację, tym razem od @Ciaudzia

1. Ile w życiu miałaś/eś zwierząt?
Jak do tej pory miałam tylko Korę oraz Franię :) to moje pierwsze zwierzaki :)
2. Czy jesteś za rasowy=rodowodowy?

W pewnym sensie tak, w pewnym nie.
3. Czy ćwiczysz ze swoim pupilem jakieś sporty?

Próbuję frisbee, agility i Rally-O, ale za bardzo nic nam nie wychodzi ;D
4. Czy w przyszłości planujesz mieć hodowlę jakichś zwierząt?

Tak, planuję hodowlę mudi i rhodesianów :)
5. Aktualnie jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Chyba Africa :)
6. Jesteś wegetarianinem/wegetarianką? 

Na razie niestety nie.
7.Czy lubisz wydawać pieniądze na zwierzaka?

Lubię kupować zwierzką nowe, przydatne rzeczy, ale zazwyczaj żal mi pieniędzy.
8. Czym się interesujesz?

Duuuużo tego :D
9. Masz rodzeństwo?

Tak
10. Skąd wzięło się imię twojego zwierzaka?

Nie wiem, nie ja wybierałam :)
11. Jaką książkę polecasz? 

Dużo :)

2 komentarze:

  1. Ja również dostałam nominację od Yuki :D
    Heh :D

    http://oczami-chomika.blogspot.com/
    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie ogarniam tych nominacji;) no cóż zdarza się;)
    tak poza tematem, to sliczna masz suczke:P
    pozdrwiamy Martyna i Denkia^^
    |
    |
    v jak się komuś nudzi to zapraszam:P
    westithebestdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)