piątek, 13 września 2013

Sens wszystkiego i co u Kory

   Zastanawiam się już od dłuższego czasu - co jest na innych blogach, czego nie ma na moim... Rozumiem oczywiście doskonale, że aby blog się rozkręcił potrzeba czasu, jednak tego bloga prowadzę od ok. połowy marca, a połowa komentarzy jest moja. Jeśli choć jedna osoba przeczyta tą notkę, będzie mi miło :)
   Proszę więc - jeśli choć tylko zajrzałeś Czytelniku na tego bloga zostaw choćby najmniejszy znak obecności. Choćby tylko jedno ":)" lub "byłem tu". To ogromnie motywuje do pracy. Notatek nie piszę regularnie, ponieważ odnoszę wrażenie, że nie mam za bardzo dla kogo... Pozostawienie komentarza nie jest trudne, zwłaszcza, że aby było Wam łatwiej wyłączyłam weryfikację obrazkową :).
   No ale teraz może coś o bohaterce tego bloga, czyli o Korze. Więc Kora jest obstrzyżona... Na łyso :) Do obgnybania pozostały mi jeszcze łapy oraz podwozie :) Niestety aktualnych zdjęć po obcięciu nie mam :(
   Powoli wciąga nas jesienna, nieunikniona chandra... Chodzimy na spacerki, sztuczkujemy... Czasem mam wrażenie, jakby to wszystko nie miało sensu... Jedyne, na co teraz czekam, to 26 października :D Wtedy odbywa się jedna z wystaw 2xCACIB w Poznaniu. Będzie ktoś może na niej? Na chwilę obecną zasypuję Was zdjęciami :)








































Pozdrawiam i do olejnej notki! :)

10 komentarzy:

  1. Spokojnie - na wszystko przyjdzie czas. Na sławnego bloga również :)
    A nas niestety nie będzie na wystawie - brak czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam takie z języczkiem :)
    Dodałam twojego bloga do listy "Tu zaglądamy" na moim blogu :)
    Niestety nie będę na wystawie, bo do Poznania mam 300km.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam Twojego bloga :) Mam pytanko w jakiej klatce mieszka chomiczek? (wym podst) i jaki ma kołowrotek? :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że blog ożywa! Proponuję byś co raz więcej pisała o Korze. Rzeczy, które Tobie mogą wydawać się nudne, mnie bardzo ciekawią. Np. Twój filmik z "Niespokojnym snem" Kory, tez jest pomysłem do postu.
    Pozdrawiam!
    Stała czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Kora jest słodka. Layla jest pod moim biurkiem i patrzy na mnie dając do zrozumienia, abym pozdrowiła Korę. :D Jak wyłączyłaś weryfikację? :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim bardzo za komentarze!!!
    Oczywiście wiem, że na czytelników trzeba poczekać, jednak nie zależy mi na jakiś tłumach, ale żebym miała chociaż 6 komentarzy na notce :) Dziękuję Ci @Justyna :) Ups! Przepraszam, kompletnie zapomniałam o tym! Zaraz zmierzę :) Agata - o tobie wiem :D. Dziękuję bardzo @Kamilo :) Proszę o pozdrowienia dla Layly :) Jak wyłączyć weryfikację? To bardzo łatwe :) Wchodzisz na blogger.com, przy takich kartkach (obok wyświetl bloga) jest taki trójkącik. Naciskamy na niego i wybieramy "ustawienia", po lewej na pasku "posty i komentarze" i na dole "włącz weryfikację obrazkową" i wybierasz "nie" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow dosłownie zasypujesz - to lubię ;p
    Dla mnie niestety na wystawę za daleko. Chociaż i tak bliżej niż zwykle bo będę wtedy w Lublinie, ale niestety zakładam, że nie będę miała czasu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że Korcia świetnie wychodzi na zdjęciach. Co więcej, same zdjęcia są cudowne, masz zadatki na dobrego PSIEGO fotografa hihi ;P. Szczegółnie podoba mi się to z piłką !!! Nie przejmuj się brakiem komentarzy :) Pamiętaj ! grunt to robić to co się lubi :) Myślę, że w rozkręceniu bloga powinno pomóć Ci w miarę częste, systematyczne pisanie notek ( wówczas blogowicze będą widzieć, iz blog Twój jest ciągle aktualizowany :) ) Gorąco pozdrawiam Ciebie i Korcię ! :)
    Przesyłam głasknięcię dla Korci ;p

    JP

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem nowym czytelnikiem :*

    Nie martw się my zostanie na dłużej :D Masz pięknego psa
    Zaobserwowałam i dodam do lity obserwujemy na naszym blogu :)

    Miło będzie jak zajrzysz do nas jeśli ci się spodoba zaobserwuj
    http://tosia-snoopy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)