sobota, 21 września 2013

Sesyjkowo

 Dziś Kora miała przeprowadzoną "profesjonalną" sesję zdjęciową, a za swój stoicki spokój podczas zdjęciowania dostała nagrodę :D
Potrzebne było duuuuużo oświetlenia, aby wyszedł wymyślony efekt, ale myślę, że nawet jest okej, choć werdykt pozostawiam Waszej osobie :D
A oto, co wyszło z naszej pierwszej poważniejszej sesji:










No i mam jeszcze coś... :D Wczoraj doszły do nas zaległe DentaStixy. A oto szczęśliwa Kornela, doktórej przyszła taaaaaaka paczka :D





12 komentarzy:

  1. Sesyjka naprawdę udana, jak będę w końcu miała naprawiony aparat muszę przeprowadzić zaległą sesyjkę, którą już dawno obiecałam.
    Mój również wcina dentastixy, ale ja kupuję mniejsze i tylko po 1 paczuszce :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałyśmy :) Normalnie też kupuję jedne i w mniejszych paczuszkach :)

      Usuń
  2. Ja też daję psom dentastixy ale raczej jako przysmak niż szczoteczkę do zębów :) Kupuję w Kauflandzie wielką paczkę "zapas na miesiąc", która starcza na 5 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już napisałam powyżej, te Denty akurat wygrałyśmy :D
      Przyznam, że nigdy nie widziałam takich w Kauflandzie... :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    ILE dentastixów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetnego modela ! Mój pupil nie ma tyle cierpliwości:)
    Ostatnio próbowałam go nawet przekupić przysmakami, znalazłam fajną stronkę http://www.maxizoo.pl/ (polecam!), ale to nie pomogło :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog i psiak!Mam taką prośbę...napiszesz do mnie na poczciebłaam .Możemy być e-koleżankami:)Czekam! E-mail:zuziaizwierzaki@wp.pl
    A pry okazji jak byś miała chwilkę wpadnij na moje go bloga(jak byś oczywiście chciała) Z-n-p.xx.pl
    Pozdrawiam gorąco! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zajrzę, jednak mam pytanie: znamy się może już skądś?

      Usuń
    2. Nie wiem >nie przypominam sobie, ale chyba nie.:)KORA JEST SŁODKA!

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcia Kory!
    Gratuluję nagrody. Pisz jak najwięcej i wstawiaj dużo tak pięknych zdjęć jak te :)
    Pozdrawiam i czekam na następne posty!
    http://poprostuzuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie "pozowane" sesje z udziałem psów...w sumie nie wiem dlaczego,może dlatego że ja (ani moje psy) nie mamy cierpliwości do takiego pozowania,lubimy zdjęcia "z życia wzięte" :) Kora jest bardzo urocza. Drugie zdjęcie moim zdaniem the best! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)