środa, 5 lutego 2014

Agility



Zgodnie z moją obietnicą postanowiłam zacząć z Korą "na poważnie" ćwiczyć agility.
PCV-ki już kupione - dzisiaj składamy dwie stacjonaty :)
Jednak wcześniej naszła mnie ochota na pewien eksperyment...

Wystarczyło tylko trochę klocków LEGO (te większe - nie malutkie :))
I gotowe! :)
Na początek "hopkę" postawiłam w przejściu, w drzwiach, żeby suma sumarum musiała przeskoczyć.

Poprzeczna "bela" spad, gdy pies ją trąci, więc nie ma najmniejszego problemu :)
Świetna zabawa gwarantowana, a i buowa nie zajmuje dużo czasu, a sama budowla nie zajmuje dużo miejsca. Można ją "rozebrać" i włożyć, tak jak na przykład ja - pod szafę :)

Korze zabawa się podobała. Wkrótce zaczęła skakać i bez rzucanej zabawki, tylko na ruch ręki, ale oczywiście jak to ona - po chwili już jej się tak odechciało, więc skakałam razem z nią ;)

Oczywiście na wstawienie tutaj filmiku nie mam za bardzo co liczyć, tak więc daję poniżej link, wystarczy kliknąć :)


Przeprszam za jakość filmiku i zdjęć, ale niestety mój aparat nie chce ostatnio zrzucać filmików na komputer, a program do obróbki nie pozwala tworzyć filmów w tym rozszerzeniu w jakim tworzy mój aparat (a przekonwertować się nie da :/), więc powróciłam na filmiki do starej kompaktówki :)


Pozdrawiamy! ;)

7 komentarzy:

  1. My nie trenujemy, ale jak się nadarzy jakiś mały murek, konar, cokolwiek co Bona jest w stanie przeskoczyć, zwykle wydaje komendę "przeszkoda", ot tak, dla zabawy ;-) Pozdrawiamy, Asia i Bona http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pomysł z tymi klockami :D Powodzenia w dalszym agilitowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten pomysł z klockami nie wpadłabym na ten pomysł, super! My tez ćwiczymy " na poważnie " aglity.;)
    Zdaniembombiego.blogspot.com
    N&B

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzonka w agilitkowaniu, my do maja/kwietnia dopiero zaczynamy :c

    OdpowiedzUsuń
  5. oj Baddy taki wielki w porównaniu do Kory to by raczej tylko podniósł lekko łapkę odnośnie tej przeszkody z LEGO. :3

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kora jak była na tej wysokości co na zdjęciach, to robiła podobnie, ale potem jak jej powiększałam z czasem, to się musiała nieźle naskakać :)

      Usuń
  6. Pomysłowe. Życzymy powodzenia w agility!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)