poniedziałek, 10 lutego 2014

"Przygody Czaki"

Dziś może niezbyt ciekawa notka, ale tym razem chciałabym Wam coś przedstawić :)

Zapewne wiecie, że mam konto i bloga na Klubie Przyjaciela Psa.
Kiedyś mnie się nudziło i wymyśliłam sobie do zabawy opowiadanie.Opowiadanie - o psach oczywiście :3
Potem opowiadanko zaczęło zarabiać dosyć dużo komentarzy, więc postanowiłam rozszerzyć jego "popularność". Miałam już tego bloga, więc stwierdziłam, że tutaj będzie najlepsze miejsce na kolejnego :)

Tak więc chciałam Was zaprosić na mojego bloga:
przygodyczaki.blogspot.com

No i zapraszam do zapoznania się z przygodami Czaki - suni rasy mudi :)


Następnym razem foty Karata i Kory ;)

1 komentarz:

Dziękuję Ci bardzo jeśli chcesz się trudzić w pisaniu komentarza dla mnie :)
Dla Twojej wygody wyłączyłam weryfikację obrazkową, ponieważ wiem, jakie to upierdliwe, więc mam nadzieję, że zachęci Cię to do napisania komentarza :)
Liczę sobie każde zdanie, jednak proszę - nie obrażaj tu nikogo, bo będę zmuszona Cię zablokować!
Jeśli piszesz komentarz proszę - przeczytaj notkę i pisz go z sercem.
Zezwalam na reklamowanie blogów :)